WOhooo.

Sitter just nu och målar min katt:D ska lägga upp resultatet såfort den e klar:)

Idag har jag inte varit i skolan, hade ont i huvet så ja åkte hem igen:P haha
Istället så gick ja hem å fixade klart en sak och sedan la jag mig å vilade.. när jag vaknade så hade huvudvärken försvunnit.. Jag fick ett ryck och tog alla mina kläder som jag äger och slängde ut på min soffa^^ sorterade vad jag skulle ha med till lägenheten, vad jag skulle ha kvar här och vad som skulle kastas... blev ganska mkt som jag tog med mig^^ haha ganska mkt som jag hittade som jag inte har använt nån gång och vissa klädesplagg som jag hade när jag var liten:S.... jaja
Sen plockade jag ihop allt nödvändigt smink som jag kommer att använda de närmaste månaderna. det blev 2 nässesärer..
Efter de så gjorde jag lite hemliga uppdrag med Patricia. var med henne till 13.00
Efter de så gick jag hem.. kollade in i mitt rum och blev sur för att de va så stökigt.. så jag städade mitt rum:P dammsög, torkade golv och torkade av tv+datorn osv, skakade mattor, bytte lakan i sängen till lite juliga lakan:... så nu är de fint i mitt rum:D

Jaja, efter att jag hade städat och ätit lite så tog jag en paus från allting och träffade Frida. Vi tänkte gå till caféfix på Fridhemsplan.. men som vanligt så var det jättemkt folk där.. så vi stod å funderade ett tag och jag kom på förslaget att vi skulle dra till bingolive cafeét som ligger precis bredvid.. haha
Vi gick in där och fikade.. sen körde vi bingo... LOL:D haha vi vann ingenting men vi var jättenära på att vinna 1000 kr:D
Jaja vi blev sura för att vi inte vann och stoppade in pengar i spelautomaterna som stod lite längre bort... Jag vann 100 kr:D jippieee.. haha:P

När jag kom hem så var det dags att kolla på Hamlet... jag har prov på torsdag om Shakespeare:P så vi ska kunna vissa filmer som han gjort och lite annat..

Filmen var 2:25 h lång men jag spelade upp filmen i dubbla hastigheten så den var för mig bara 1 timme och 12 miunter typ haha:D fett skönt.. dom pratade så långsamt så varför inte...

Nu sitter jag och försöker måla av en bild på katten så gott som de går men de e så jobbigt för han har så mkt hår:P
Men men .. jag fortsätter med den bilden imorn ist:) Det vore bra att sova lite oxå:)

Imorn när jag vaknar är det bara 1 dag kvar tills vi flyttar:D:D:D wieeeee

oj oj nu har jag skrivit för mkt...
Godnatt:)

bjuder på en bild från sälen när ja åker snowboard:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!