Underbara människor och 12 dagar kvar.......

Skolan är alltid rolig, spec när Natha e där:D
Provet idag gick nog åt helvette... BU:( kunde typ halva provet .. så förhoppningsvis så får jag KANSKE ett liiitet G!:P men annars gör jag omprov vecka 51:)

Prov imorn oxå... Engelska B och nu kan jag nog de mesta.. eller inte helt men typ:) måste bara läsa allting några ggr igen så sitter de nog;)

Fick tillbaka mitt Samhällsprov om Statsskick;) det gick bra!;) fick VG:D wieee...
Har allid hatat samhälle, men nu när man förstår sig på skiten så blir de roligare:D

Idag i skolan så blev 2 lektioner till håltimmar... då gick ja å nattii till globen å chillade och gjorde en läxa=)
Efter skolan så åkte vi till stan till Cafe la Rose och pluggade i 3 timmar... Blir mkt roligare och lättare att lära sig saker å ting när man skojjar till de lite ;)

Just nu sitter jag å väntar på att de ska bli den 1a december så att jag kan packa alla mina saker och ta till lägenheten:D eller inte alla mina saker men de som ja använder dagligen:D kläder, smink, dator, tv, jackor, skor osv:D

Efter att ha pratat i tele me Robin igår så blev jag glad och jättetaggad på att flytta:D och nu kan jag inte tänka på något annat typ:D

Ikväll ska jag plugga och plugga..

12 dagar kvar till den 1a dec...

Kommentarer
nathaaaa

hahah bäst du är ;D spec när natta är där.

det är vi som gör skolan rolig cicci våran humor ^^ muhahaha din lilla stjärtgosse!

2008-11-22 » 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!