Söndag och 5 dagar tills vi flyttar:D

Idag är det söndag, och jag sitter här hos Robin och typ fördriver tid genom att skriva här:P.
Idag ska jag typ käka middag med familjen för att brorsan muckade i fredags:P efter de får jag se om jag kanske börjar med serveringsläxan...

Nästa vecka i skolan så har jag ett svenska prov och sen lite småläxor som jag ska göra klart:)
på torsdag så ska vi åka till lägenheten och börja lasta in våra saker där.. och typ storstäda:P kommer antagligen vara där från torsdag och hela helgen... det är ganska mkt att fixa om man säger så..

skoldagen imorn är skön... har sovmorron, sedan har jag bara samhälle->lunch och svenska.. efter skolan så ska jag plugga med Natha till klockan 3 då jag ska till ett ställe..  ska fråga natha om hon vill me dit och sedan fortsätta plugga efter de kanske.... hmm

I helgen har jag inte gjort så mkt.. har typ kollat på film å varit i lägenheten och kollat hur de såg ut.. idag  har jag bytt till vinterdäck på volvon:D hihhi jag tycker jag var duktig=)



bio ikväll kakan?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!