Godkväll!

Sitter här vid datorn nu igen och pluggar;) känns skönt att plugga igen efter att ha haft några slappa veckor känns de som:) denna vecka har jag 2 prov.. Ett i Engelska B och ett i Hotell Engelska A;) så de blir till att läsa mkt engelska idag och imorn:) börjar äntligen förstå vad vi ska ha prov på i Engelska B men har knappt börjat kolla på hotellengelskan än:/ SUCK!

I helgen var det fotomässa och jag var där och köpte ett uvskydd till min Nikon kamera;) wieee

Har precis Duschat och ätit sushi:) känner mig ganska trött så får se va ja hittar på ikväll:)

Jajjemensan, men nu ska jag gå från datorn... den e inge bra för mig när jag ska försöka plugga... de blir bara att man sitter å gör en massa annat så å så blir klockan så mkt å så orkar man inte plugga sen:).. yeye

Skriver mer imorn:)
Och ja, jag ska bli bättre på att lägga in bilder i bloggen,,, vissa som klagar och säger att bloggen blir tråkig...:) Imorn lägger ja in bilder från helgen osv:)
pusspuss

Bilden tagen hemma hos Maddeponken i Jönköping:)
Kommentarer
nathalie

CICCI JAG KOMMER TILL SKOLAN IMORRN JAG LOVAR PÅ MIN DÖD

2008-11-18 » 18:44:37
URL: http://nathalienathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!