favvolåt typ:)



måste köpa en extern hårdisk som  jag kan lägga alla bilder på.. sen ska jag radera alla låtar på datorn eftersom att jag bara lyssnar på musik på youtube typ^^ vill ha en snabb dator.. den har blivit så seg efter att jag lagt in så mkt bilder i datorn... sen önskar jag mig en skrivare i julklapp så att jag kan skriva ut mina snygga bilder som jag tar och kanske sätta upp på väggen eller något:D eller sätta in i ett fotoalbum, som jag oxå ska köpa....

sen ska jag köpa en sak från the body shop i veckan.. de e en påse med 24 saker i .. och man öppnar ett paket varje dag i december:D som en sån där adventskalender, så får man något nytt varje dag:D fett kul:D

I veckan ska jag å Frida köpa julklappar till robborna:D

1337
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!