Då har man äntligen flyttat hemifrån då:D

Idag ska vi åka å handla massa mat och sånt som man behöver för att överleva:D:D
Senare idag kanske jag åker till stan och sover där eftersom att jag ska till Dalarna imorn, mormor fyller år så vi ska dit över dagen..:P
Jag som ville vara här hela helgen och julpynta och fixa:D

Nästa helg är de inflyttningsfest, yeeey hoppas vi får klart allt tills dess:)
Igår flyttade vi hit alla våra saker och packade upp datorn och så.. men det är mkt kvar att göra.. Nu ska jag sätta upp lite julpynt:D kan slänga upp en bild sen:D

Igår kväll skrev jag klart 2 skolarbeten.. Skönt!

nu ska ja julpynta, lägger in en bild sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!