Yes äntligen har ja bestämt mig och resultatet blev bra tillslut:D

Idag träffade jag å Robin Emmelie och drog ner på stan å käkade på vårt favoritställe:D
image51
Texas burger eller va de heter:D i kungshallarna:D en våning upp:D

Sedan så gick vi till H&M och ja köpte solpuder me highlighter^^
Efter de gick vi till Gina Tricot och jag hittade min gröna kjol+tights till skivan imorn då ja ska vara Ariel:D
image52
Längtar:D
Gjorde klart hygien arbetena idag:D har bara lite kvar på livsmedelslagar:D men de e inte så svårt:D ja ska göra de ikväll eller imorn på dagen:)
Morgondagens planer inför skivan:
-Ta på mig alla kläder ja ska ha på mig hemma hos mig +smink:)
-Träffa Alexander och Patricia och köpa mycket dricka på systemet
-Gå  till Frida och förkröka, ja,robin, frida, paulina,pati,alex,madde:)
-Efter att vi druckit oss lagom roliga så drar vi till skivan i slussen:)
-Hoppas på att vakna upp dagen efter å inte minnas något haha:D


pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!