Studenten!!

För han har tagit studenten, för han har tagit studenten för han har tagit studenteeeeeeeeeeeeeeen, Fyfan va han e braaaaaaaaa!!!!!!

<3 Idag tog robin studenten, det var nice att se alla stå i skolan och banka sönder dörrarna medan de väntade på att springa ut! Jag längtar till min student :D:D
Jätte trevligt hos Robin också på bjudningen, god mat och trevligt folk osv...

Dags att planera sommaren, Åland och utomlands?

jaja Godnatt:)

ps. lycka till me din lägenhet FRIDA! LÅt inte folket förståra don lägenhet,(jävla nitchisar)(usch)
ds.
Kommentarer
MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-15 » 04:16:49
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!