Onsdag!

Vaknade på fel sida idag:( de va inge roligt, smutsigt hår och as trött så skulle man till skolan å göra ett prov, sen när ja va i centralen så kom ja på att ja inte hade mitt kort me mig så ja inte kunde komma in i mitt skåp osv, så ja åkte hem.. sen gick ja ut me Iris, tog en långpromenad:)

Efter de så träffade jag Frida och hennes 2 klasskompisar, den ena skulle pierca sig i naveln, haha shit va hon skrek^^ jaja sen gick vi och fikade och kollade på kläder=)

Efter de så kom patti in till stan å vi åkte å hyrde en bil, sen åkte till duvbo(tog 1,5 timme att komma dit, Kaos)
Jaja nu e jag hemma iallafall, men ska åka och handla lite som ja glömde att ja skulle göra innan ja kom hem...

Pusss pusss




Dagens Kattskämt:
Katt åt linjal, blev mätt!



Godnatt:)
Kommentarer
Sara

hahaha, gillar dina kattskämt. Men fattar dom inte:s

2008-05-28 » 23:59:45
URL: http://sarwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!