Morgondagen ska bli rolig!!:D

morgondagen kommer börja med att jag går upp, tvättar håret(de får ja inte glömma) sen ska ja sätta i mitt löshår =D
efter de ska ja åka till kista, möta upp patti och sen ska vi åka till södertälje och hämta bilen som e inne på verkstaden...
sen tar vi bilen hem till stan och så ska vi till frisören och fixa håra hår inför kvällen:D de ska göra korkskruvar :D kan lägga upp bilder sen på hur de blev:D
efter de ska ja åka till duvbo och fixa lite saker, och sedan ska jag åka och hämta robin:D sen ska ja hem och göra mig iordning(sminka mig snyggare än någonsin):D
hihi sen ska ja väl börja förkröka så småning om och sedan dra ut på pattis kära studentskiva som ska bli roligt :D

HOPPAS KVÄLLEN BLIR LYCKAD:D
måste ringa mli imorn och bestämma en tid vi ska träffas innan skivan:)

Pusspussssssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!