Godmorgon

Hm vad ska man skriva?
Igår började dagen med att jag träffade patti och gick ner till h&m och köpte min tigerklänniiing:D wieeee
sen kom mliii dit och vi gick runt lite, sen gick patti hem och ja å mli gick hit, jag visade henne bilderna från skivan och sen gick vi till nivå22 oc drack en öl i solen:D de va mysigt:D

Efter de så gick ja hem och mötte Robban och Robban:P han duschade sen drog vi till lidl ochköpte KÖTT att grilla:D
Sen gick vi till rålis och grillade och rökte vattenpipa:D

Sen gick vi hem å kollade på schlager och åt chips+drack öl:P efter ett tag kom grannen upp å sa att de försökte sova... lol
VEM KOLLAR INTE PÅ SCHLAGERFESTIVALEN?:S:S ofta man sover klockan 11 på en lördag om man e 17 år eller va hon nu e .:P SUCK!!! jaja vi förtsatte kolla å dricka ett tag sen blev vi trötta på att de gick dåligt för sverige så vi drog till Brommaplan på hemmafest:P det fanns typ ingen dricka där så vin fick duga^^:P
Juste ja råkade ta me mig cowboy hatten hem från festen haha:P

Jaja, skönt att inte behöva dricka ännu en kväll:P Dags att få liv i robert å frida

Byee!=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!