Godkväll!

Sitter hemma hos Robin och typ chillar=) äter godis hehe!
Skoldagen var fett kul, fick vg på provet och var hovmästare idag! Det betyder att man ser till att andra gör de dom ska och typ har hand om kassan och välkomnar gästerna och svarar i telefonen:)

Natha stog i baren så henne såg man inte mkt av, bara när ja smet ut å drack kaffe^^ hihi
Efter skolan så åkte ja till kungsholmen å gick ut me en hund som heter Iris, vi tog en sväng om i parken;) höhö

Imorgon ska jag gå till skolan för att göra ett prov, jobbigt men sant!
Efter skolan ska ja ut me Iris igen:) Sen blir det jobb i duvbo och sedan ska ja chilla hemma typ.

Nu ska jag ta ett varmt bad! :D



Dagens Kattskämt:(eftersom att jag själv är katt)

Katt åt lampa, lös i magen!




sen måste jag tilllägga följande:

 HAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHA:;DD:D:D:D:DD:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!