Äntligen onsdag och äntligen klar me allt plugg:D

Igår satt ja å gjorde klart allt plugg=) gjorde 3 arbeten igår:D känner mig duktig:)

Idag är det Emmelies och Fredriks studentskiva:D wieee
Jag längtar till ikväll då ja ska göra mig iordning:D ska bli kul att se om ja blir lik henne:D
Testade kläderna igår fast osminkad och de såg ändå rätt bra ut:D

Hoppas alla andra också är seriösa^^ så att inte bara jag kommer dit utklädd^^ hihi

Jag lägger upp bild sen på hur ja såg ut:D Robin kommer ju vara mingelfotograf^^ så de blir nog många bilder:D

Nej dags att gå och duscha:)

C U later aligator

Kommentarer
Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig i så fall, jag ger ut nya varje dag! :)
Http://saanzil.blogg.se

2008-05-21 » 14:40:57
URL: http://saanzil.blogg.se
hemmeme

Haha naaaw! Gulligt! Länkat till dig också men inte lika sött! fan va kul det var igår, tac fr att ni kom och förlåt för att det var lite struligt men jag var ju lite ansvarig och det var lite dramatik i klassen osv. haha aa sjukt kul iaf! Du var jättefin, verkligen perfekt outfit!

2008-05-22 » 16:14:06
URL: http://hemmeme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!