Volvo 245 "min bil"

(A) jag vill pimpa den rosa, men robin vill inte lägga ut så mkt pengar på den;) men vi får väl se va ja lyckas övertala honom till(A) hahaha



Det vore väl snygg, rosa inredning, och typ ratt muff och flufftärningar som hänger där:D haha
eller vad tycker du kakan?;)

iallafall så ska bilen besiktas imorgon och ja hoppas den går igenom för då har vi bil till midsommar och resten av sommaren:D (inte världens snyggaste men den går att köra)

Sommarens planer:
Ålandsresa
Roadtrip? (om pengar finns)
Sunny Beach i slutet av juli:D(UNDERBART! ÄNTLIGEN)

sen vet ja inte, hmm jo ja ska vara på landet lite oxå med katten:D

hörs sen nu ska ja dammsuga toaletten:)
Kommentarer
Denying

Jag vill också på roadtrip! :)

2008-06-17 » 16:32:23
URL: http://denying.blogg.se/
Sojung

sv: tack är äntligen hemma:) Vad härligt att åka till Sunny där var jag för bra precis ett år sedan!:D På vilket hotell ska ni bo?

2008-06-18 » 10:45:07
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!