SOMMARLOV, Äntligen. ...

SOMMARLOV, Äntligen.
Sommarlovet började bättre än jag förväntat, fick bättre betyg än va ja trodde och hamnade i samma klass som Nathalie i tvåan!:D Underbart!!!!;) här e lite bilden från min avslutning:

 

Efter min avslutning gick ja hem, precis när jag skulle trycka portkoden så ringde Mliii, hon var på kyrkogården med sin klass typ och skulle ha något i kyrkan inför studenten. Här e lite bilder från det:

(va fina ni va)

Efter att ja träffat Mli så gick ja hem ett tag, umgicks med robin och sedan åkte till Infokomp gymnasiet eller va de heter. Alex skulle springa ut!
Efter de så åkte jag till Kista och väntade på Patricias utspring... Sen tillslut kom hon springandes och alla skrek osv..

Sen åkte vi flak men här e lite bilder från pattis student:



Här är en god Drink som ja drack hos Marie:




Hittills har sommaren varit nice:D och det har bara gått typ några dagar, nu ska jag leta billiga reso
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!