Sunny beach!

Snart är det dags gott folk:D, imorn funderar jag på att köpa en resa:) ska bli så nice att komma bort från sverige(även fast de e varmt och sånt här nu)

Vad har hänt sen jag skrev senast?

Jag var ute och solade med Frida och massa flickor någon dag i veckan, minns inte vilken dag. Jag brände mig såklart så min rygg har varit knallröd sen jag låg där.

Var på candybar i torsdags och söp gratis^^ sen gick vi på efterfest på en nice takvåning så man såg hela hötorget+centralen uppifrån. Fett nice utsikt iaf:) gratis dricka änven där:)
Efter det drog vi till falaffelkungen för jag hade typ tjatat  om att få mitt ris hela kvällen och tillslut fick jag det:) hihi, orkade itne gå hem därifrån så vi tog taxi hem till mig:D sen däckade jag rätt fort:)

Dagen efter var de Feeeest hos frida^^ även igår:) och nu har jag blivit sjuk, men det är på bättringsvägen som tur är eftersom att jag snart ska resa utomlands:D
kommer iofs skita i om ja fortf e sjuk för jag har längtat sååå länge nu på att åka utomlands med bara polare:)

Morgondagen:
-Gå med mammsen till banken och hämta mitt pass som ligger inlåst i deras bankfack:)
-Gå på stan och köpa resa?(Friiiida är du på?)
-Vila vila vila & dricka kaffe kaffe kaffe:)

Godnatt typ:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!