Negral, hide and seek och ta sats!

Idag har jag varit på cityakuten, fick antibiotika och känner mig redan bättre:D skööönt skööönt. Efter att varit hemma ett tag själv så kom Frida över och vi körde lite guitarhero, försökte klara en låt men de gick inte så braa.

Sedan när vi tröttnade på guitarrhero så gick vi hem till Frida och lagade mat!(bilder kommer sen) Det blev Wok och nudlar, feeeett gott=))
När vi hade ätit klart så började hide and seek, läääskig film=)) men söt flicka:D
Efter filmen så försökte Frida komma på vad en fågel hette och sa "Negral eller va hette den" HAHAH, fågeln heter ju Nektergal Frida!:D haha gaaah

Robert och Robin kom här utanför me bilen och jag försökte kasta blött papper på bilen och tog stooor sats, men missade hahaha:D

Nu sitter vi och försöker välja film=)) alla vill se olika=) ahaha får se va de blir=)

puss å godnatt:):)):) 


"är de fest eller"

Kommentarer
Anonym

hahahahahahaha:D

2008-08-01 » 12:33:03
URL: http://plastkula.blogg.se/
natha

CICCI JAG SAKNAR DIG! VI MÅSTE SES!

2008-08-01 » 12:45:16
URL: http://nathalienathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!