Söndag!

Hmm jobbig dag, vaknade med huvudvärk och så visste man att man behöve åka till jobbet.. suck.. yeye sen åkte vi hem till robin och köpte mat på fyra små rätter:D de va muuumsig mat där:D sen kunde ja inte sova igårkväll så ja satte mig å spelade på unibet:P vann 45 euro:D wohoooo:D

UNIBEET SHAAAALALAAAALALALAAA!!

för tillfället sitter ja å kollar på tv:P funderar på att sova lite.. har ont i magen:/ och är hungrig:S hmmmm

sen ska ja ut på stan å köpa nytt hår tror ja:D sen har ja lust att gå till frisören men de kommer säkert klaga på att jag klippt min lugg själv å bla bla bla...

saknar min älskling som e i skolan med brorsans bil:D som ja hoppas att ja får låna av brorsan när ja fått körkortet eftersom att han e i lumpen och har ingen användning av bilen själv så:P hehe

nu ere dags att fixa lite mat sen betala uppkörningen och skoltröjan:D men ja venne hur man gör ehhe:) pusspuss


Romme va as roligt btw:D

image2
                                                             Jag, thai Sara och Simon på vår kulle:D
                                                                            Natha och Sara e bakom kameran =D
Kommentarer
hemmeme

Hallå skriv något då!

2008-02-19 » 18:16:14
URL: http://hemmeme.blogspot.com
Maliha

inte viste jag att du hade blogg hehe.. va trevligt ;)
hoppas allt är bra med dig

2008-03-10 » 17:20:53
URL: http://maliha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!