Lördag:D

Först kan ja börja med att berätta att det var as kul igår med noelia:D vi var på chaplins bar:P min älskling vann 300 kr på en spelautomat:D skulle igentligen sjungt karaoke men de kom något emellan så de blev inte av:) sen var det mysigt med baby när vi kom hem^^:D

ikväll.. vad händer då? hmm beror på om man ska ut eller om man bara ska chilla hemma..
kom precis hem från södertälje.. har varit där och övningskört, ska köra upp där så ja va där idag å bekantade mig med området^^:D
känner mig bara mer och mer säker efter varje gång jag kör och på torsdag har ja min sista körlektion innan uppkörningen:D läskigt men kul:D:D
hihi
det är alla hjärtans dag på torsdag oxå och då fyller sarwa åååår:D:D sen blir de nice dagen efter då hon ska ha fest med alla hjärtans dag tema:D hehe:D nu måste ja äta kanske skriver sen va som hände ikväll:) pusspussss

Robin<3<3<3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!