Äntligen Fredag!!

Grattis Noelia som fyller 18 idag:D

idag har ja rensat ur min garderob:P det blev 6-7 påsar fulla med kläder som jag kastade:D haha så nu får jag plats med mkt nya kläder där:D

senare idag funderar jag på att gå ut på stan å kolla lite kläder och sedan ska ja ut på krogen:D till chaplins bar med noepoe som e stor flicka nu:D robin patti och alex ska oxå med:D

Jönköping var en riktigt niiiiice helg med kvartetten;):D Älskar mlis systemkamera btw:D
image2

<3 Robin


nu e ja klar för att börja kvällen:D sitter här å dricker min specialdrink:D sourz apple med bacardi apple +sprite och färskpressad lime ooooh va gott de e:D sen dricker ja julöl^^:D

2 av robins polare e här de spelar guitarr hero 3:D robin e i köket å pratar me min bror som precis kom hem från lumpen:D

Väntar på att noelia ska komma in till stan så ska vi ut på krogen och festa loss:D hennes 18års dag idag nåååå:D:D

imorn ska ja övningsköra klockan 3 så vi får se hur de går hehe:D men hoppas de går bra:D har ju uppkörning om 18 dagar:O:O omg:D
yeye nu ska ja fortsätta dricka å vara social på msn å de som sitter i min soffa(A):D natti:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!