Tjuhuu

Har precis kommit hem från stan!
Åkte till stan vid 14 idag ungefär, träffade Patti och gick till gina tricot och köpte en fin stickad tröja för bara 49 kr:D fett värt pengarna!;)
Efter de så träffade vi Mliiii, käkade på lilla capri och snackade om vårt lilla(som ska bli stort) projekt^^
Efter vi ätit så gick vi till nivå22 och tog några öl var, sen åkte jag hem till väsby igen:)

Nu sitter jag här å har precis ätit nudlar, tänkte jobba lite på hemsidan men när jag öppnade dreamweaver så stod allt stilla i huvudet och jag kom inte på vad jag skulle hitta på... slut på idéer... får jobba på den imorn ist^^

Nu funderar jag på att ladda ner steam och spela cs:D men jag har ju inget eget account så de e svårt...

yeye Robin å hans bror sitter här bredvid och spelar wow^^...

får se vad jag ska göra.. men det löser sig.. i annat fall så sover jag^^

lol
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!