Tjennixen!

Jag ligger för tillfället i sängen och fixar lite med designen på hemsidan, vet inte riktigt vad jag ska ha hemsidan till än men de kommer jag väl på....

Idag ska jag åka in till stan och träffa Patti=) det var ett tag sen nu, ska bli kul!

Får se vilken td jag kommer tillbaka hit till väsby men de blir nog efter middagen kanske eller innan.. får se, beroende på vad Patricia vill göra!=)


Måste kommentera mellandagsrean.. jag tycker inte det är något speciellt:P haha det är bara fula kläder som sälja till ett bra pris, jag kanske är försent ute.. folk är som galna.

nej nu ska jag ladda hem dreamweaver så att hemsidan går snabbare att göra:P jobbigt att sitta å koda hela skiten^^

Just nu ser den ut såhär=)

fin va:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!