Nyår, here we come;)

Sitter i bilen påväg hem till stan från Väsby, ska köka tacos med familjen och ladda inför morgondagen.

Morgondagens planer:
-Gå hem till Frida på morgonen och förbereda maten
-Göra oss iordning och sedan äta all god mat som vi gjort iordning
-Resten av kvällen kommer vi väl ha en dricka i handen och vara lyckliga haha

12 slaget kommer vi troligen spendera på västerbron eftersom att slussen är typ avstängd, eller man får inte ha med sig fyrverkerier in på området osv.. men men får se var vi hamnar, man vet aldrig... sen efter 12 slaget så åker vi väl på någon fest förhoppningsvis annars går vi väl hem till Frida igen och super vidare=D

Hehe nu har jag iaf kommit på vad jag ska ha på mig imorn, det blir en svart klänning, samma som jag hade förra året=) fast iår har jag ju mörkt hår och ska ha lite annan sminkning och mer smink:D kommer finnas massor av bilder som jag såklart lägger upp här sen:)

hoppas alla mina läsare får en riktgit lyckad nyår:) ring mig om ni har någon fest som jag å mina homies kan komma på^^ hihi

nu ska jag prata lite med mig egna chaufför Robin^^ hihi
puss på kakan
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!