morsning korsning

Imorn är det nyår!
Jippie.. jag tar nog klänningen som jag hade förra året, orkar inte lägga ut massa pengar som jah inte ens har på de.. men det som måste köpas är strumpbyxor och lösögonfransar! sen är min dag imorn räddad. Allt e fixat, drickan, kläderna, maten osv... sen får vi se var de bär av efter 12 slaget..

Yeye idag blir en slapp dag antar jag, förutom att jag ska ner till centrum och köpa de där sakerna och sen ska ja å robin till mq för han skulle köpa jeans om vi hittar några snygga=)
får se om jag sover i stan idag, men troligen stannar vi kvar här och åker in till stan tidigt(ca. 10.00) och förbereder allt då=)

Morgondagens mat blir:
Förrätt: Någon sorts toast. ex. mozzarella, tomat, basilika eller toast skagen:)

Varmrätt: Kyckling inrullade i bacon och en fet sallad vid sidan om plus krutonger

Efterrätt: Cheesecake(fryst)


visst ser de gott ut;)

nej nu ska jag ner till centrum o handla:D
pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!