hallojsan!

Ikväll är det uppesittar kväll:D
just nu sitter jag här och äter lite frukost samtidigt som jag målar en tavla:)

Jag tycker inte att det känns som att det ät julaftn imorgon.. känns mer som somar om man kollar ut genom fönstret.. det är knallblå himmel och solen skiner... jag som hoppades på en vit jul... jaja det kanske snöar inatt om vi har tur:)

idag ska jag åka in till stan, får skjuts av brorsan vid 4 ungefär.. tills dess ska ja typ städa lite och sen om ja hinner så vill ja gå till gina tricot i cetrum och kolla på klänningar:P jahg har ett presentkort där på 300 kr som ja måste utnyttja:)

nej nu ska jag lyssna på musik och fortsätta me de ja håller på med:)

puss

haha miss u and my haircolor:P
Kommentarer
Patti

NAAAAAAAWWWWWWW hihi

2008-12-23 » 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!