Godjul.

Jaha, nu har det varit julafon, kan berätta vad jag fick i julklapp;)

Jag fick:
-Ett objektiv till min kamera av märket Sigma, 70-300....
-En fotoskrivare(m scanner, kopiator osv...)
-Pengar
-Parfym
-Vantar x2
-Strumpor
-Papper+färg till skrivaren
-Änglaspel
-Biopresentkort

Det var typ de:)

idag var det mellandags rea och jag å robin var ute på stan klockan 8 på morgonen för att vi skulle köpa datorer:D Vi hittade ingen dator i stan men igår var vi på mediamarkt och hittade en dator där. Så vi ringde min bror och bad honom att skjutsa oss till kungenskurva... Vi åkte dit och jag köpte datorn;) nu sitter jag här med min bärbara dator:D:D:D wieeee

Klockan 17.30 ska vi vara hos min faster och äta middag och öppna julklappar . Efter de ska vi väl till väsby..
Ska lägga upp bilder från julafton senare när jag kommer hem:)

byebye sålänge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!