gårdagen och idag..

Lillefot som lussebulle:

skulle föreställa en fästing:P

snigel:

tuttar^^:

bagaren:


ja igår bakade jag å Frida lussebullaR, de va roligt.. vi gjorde massa fina lussebullar i olika former, dom blev goda oxå:D klockan var runt 00.00 när dom blev klara, så de blev en sen fika^^

idag har jag varit i väsby centrum och köpt en julklapp till Robin<3
Vad som händer sen får vi se:D

Hmm, i mellandagarna ska jag köpa en bärbar dator om jag inte får en i julklapp:D^^

På julafton så åker jag å baby till Dalarna och firar jul med mig sjäkt från mammas sida, är där över dagen bara:) sen dagen efter julafton så ska vi fira jul med pappas släkt.. som vanligt:)
Nej nu ska ja börja måla lite fina tavlor som ja ska ge bort i julklapp till mamma å pappa:).. hmm vad ska ja måla...
får se va de blir:) lägger upp bild här sen såklart..

bye sålänge:)

( tavla på misse som ja målade för några veckor sen:) )
Kommentarer
Anonym

ooh yeaah min snygga tutt-bulle! :D

2008-12-22 » 16:54:55
URL: http://plastkula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!