Nu har ja börjat 2an för andra gången:P

Jag gick ju Jensen Norra förut men jag gillade inte linjen jag gick då (digital mediaproduktion). hoppade av och började om från ettan i Stockholms hotell och restaurangskola. Mycket roligare här, och bättre klass=)

Nu har jag iaf börjat 2an i detta gymnasium och jag går inriktning Hotell! hamnade i HO2, jag som ville hamna i HO1 eftersom att lollo,irina å liza hamna där, men men hamnade med Natha iaf:D

Imorgon ska vi ses klockan 11 i skolan och om det regnar så ska vi gå på museum annars om de e fint väder ska vi gå på stan haha!:P fett chill första veckan, de e väl bara för att lära känna klassen antar jag:)

Idag efter skolan så va ja i stan me natha, lollo, irina och liza. De va tänk att ja skulle äta men hade pengarna i byxorna som ja använde igår suck:P så ja tog ba en cocosboll^^ de va de ja hade råd med hehe:)
Efter de så träffade ja Patti och gick runt på stan lite, hittade en fin tröja på Gina Tricot:D

Snart är det helg och jag hoppas de blir fest då Friiiiiida??????????? HAHA
Kommentarer
Anonym

hahahhhaha klart de e fest ^^

2008-08-21 » 00:19:54
URL: http://plastkula.blogg.se/
hemmeme

HAHAHA, hejsan!

2008-08-21 » 23:21:10
URL: http://hemmeme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!