Första riktiga skoldagen avklarad!

Skönt att ha klarat av första dagen i skolan efter ett långt sommarlov:)
Har redan fått en läxa, suck. Ska skriva ett arbete om Storkyrkan:P ska bli mycket intressant(NOOOOOT)
Haha men iår ska ja skärpa mig i skolan! måste få bra betyg:)

Idag efter skolan så va jag Natha och Jennifer på Nordeabanken, Jennifer skulle ta ut pengar som ja skulle köpa cigg åt henne för, men de va en massa strul på banken, och tanterna som jobbade va dumma i huvet typ, as otrevliga oxå! SUCK, alla lackade typ:P

haha men men, imorn har vi en lång hotell lektion, vi ska på studiebesök på något vandrarhem i gamlastan, sen har vi feta rasten och sen har vi idrott:) om vi inte har någon idrottslektion utan bara går igenom massa saker så ska jag åka och träna efter skolan:)

idag ska jag typ chilla, ska åka till duvbo sen med patti, sen får ja se, har lust att göra ansiktsmask och sånt ikväll oxå.

Skriver mer sen:)

Btw, fridas hår är nu brunt å fint:D
Kommentarer
Anonym

gah mitt hår e ljuust!

2008-08-25 » 15:24:09
URL: http://plastkula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!