Torsdag-helg

Idag försov jag mig...USCH ja som skulle gå hela veckan... aja.. hade bara en lektion idag ändå men ohh:P
men men.. nu har ja helg iaf:D eftersom att ja e ledig på fredagar:D wieeeee.. hmm vad ska man göra i helgen då=) supa ANTAGLIGEN:P as usual^^ och imorn bitti klockan 12.00 så ska jag på makeup kurs på make up store:D ska bli roligt:D så kan man förhoppningsvis sminka sig snyggt inför kvällen:D wie

har precis ätit frukost och ska snart klä på mig:D ska nog ha klä'nningen ja visade på bild igår =D den e så skön:D hihi. funderar på att köpa en til sån fast en marinblå=). Idag ska ja försöka skriva ihop ett cv och kolla lite sommarjobb.. annars ska ja träffa robin senare(runt 4 typ) så ska vi åka runt me bilen och sen hem till han och sedan in till stan igen^^

JAG VILL HA BIIIIIIIL!!!!!!
nååå ja orkar inte skriva mer nu haha:P kan skriva mer sen:)

pusss pussssssssssss<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!