helgen!:D

i fredags var vi ute först på nivå me alex och patti, som precis kommit hem från spanien!!!! båda var bruuuna:D sen efter de drog vi till viperroom, mötte frida däår oxå:D wie de va väl itne så lyckad kväll men bättre än att bara sitta hemma!:P
image6
där e vi 3 flickor:D fina va:D hih

hmm jag hade make up stores fest make up där på bilden och lösögonfransar:D de gillade jag:D



Lördagen var jag först ute me mliii och fikade medans robin va på fotbollsmatch:D de blev 1-1 :D

image7
sedan på kvällen var jag hemma me robin kollade på massa film och åt chips och nahmmm nahhhmm:D:D myys=D

idag åkte vi till sopstationen och slängde massa saker sen åkte vi å tvättade pappas bil:D

nu kollar ja på topmodell:D 
JAAAJAAA!!! nu börjar ännu en tråkig skolvecka:D:P haha (A)

pösspössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!