Goddagens:D

Idag har varit en rolig dag:D

Först var jag i skolan såklart(haha), sen träffade ja frida på stan :D jag köpte en klänning på gina tricot, en läppglans, tofsar och lösögonfransar på H&M och sen en make up kurs på make up store:D så på fredag klockan 12 ska ja dit å bli sminkad:D wie hoppas sminket sitter kvar till kvällen(A) hehe
Hmm sen åkte ja till kista och blev hämtad av älskling och vi åkte till hans jobb:D där satt ja å drack kaffe och kollade på tv medans han meckade bilar^^ haha

hmm sen åt jag middag, hmmm sen träffade ja mliiii tog en fiika medan  ja väntade på att bilen skulle komma tillbaka som axel lånat, sen hämtade ja bilen och åkte tilll prisextra med frida och handlade massa saker till mammas jobb, sen åkte vi till hennes jobb och lämnade sakerna och drack kaffe:D sen åkte jag hem:D och nu sitter ja hääär å skriver^^

hehe hmm lång och händelserik dag^^ men tråkigt att sova utan min älskling:( buuuu miss u, hoppas de går bra för dig hos tandläkaren imorn:)

imorn är de skola som vanligt:D tur att man har en rolig klass så man orkar ta sig dit hehe:P  men ja har bara en lektion på morgonen, sen måste ja tillbaka till skolan 16.45 för att bli informerad om hur man ska välja var man ska gå i 2an typ suck...(för er som undrar så har ja gått om så ja går ettan nu, skulle egentligen tagit studenten nu till sommaren!!!! OHHHHHHHH) JajaJAJAjajaAJAJJAajAajajjaa

dags att få lite sömn kanske:) pusss

älskar kakan<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!